Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ochrony danych użytkowników?
Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi naszej polityki prywatności
- Korzystając ze strony internetowej firmy Garmex akceptujesz zasady polityki prywatności.
- Właścicielem serwisu jest firma Garmex A. Jafiszow, W. Kamiński sp. j. z siedzibą w Ignatki 40B, 16-001 Kleosin.
- Wśród informacji uzyskiwanych podczas korzystania z serwisu mogą być:
- Informacje w dziennikach serwerów - nasze serwery automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania, typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego, adres IP.
- Dobrowolnie podane przez użytkowników adresy e-mail, używane wyłącznie w celu obsługi newslettera.
- Pliki cookies (tzw. ciasteczka) - niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty (komputer, smartfon itp.). Przeglądarki internetowe zwykle domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na urządzeniu użytkownika. Jednak internauci mogą samodzielnie zarządzać ciasteczkami, np. zablokować je, wybierając w przeglądarce opcję odrzucania ciasteczek. Może to jednak spowodować, że niektóre funkcje serwisu nie będą działać poprawnie. Używamy ich, aby:
- ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny - pliki cookies rozpoznają urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlają stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
- tworzyć anonimowe statystyki serwisu,
- prezentować treści multimedialne na stronach internetowych serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego,
- Wszelkie dane są w nich gromadzone przy zastosowaniu odpowiednich środków ochrony poufności, integralności i bezpieczeństwa informacji.
- Zbierane dane służą do zapewnienia określonych usług naszym użytkownikom oraz do celów administracyjnych i statystycznych.
- Aby skutecznie chronić zbierane dane zabezpieczamy je przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontrolujemy nasze metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji. Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w polityce prywatności.
- W każdym momencie istnieje możliwość wglądu i edycji / usunięcia swoich danych osobowych z naszych systemów.
- W przypadku zmian w naszej polityce prywatności zostanie ona odpowiednio uaktualniona.